26 Eylül 2010 Pazar

İlk kez kullananlar ne dediler?

Bu müthiş bir buluş, tam bir inovasyon! Renkli ojeler hiç olmadığı kadar revaçtayken tam zamanında yetiştiniz. Tamam, renkli oje sürmek çok moda, masmavi, simsiyah tırnaklarla gezmek de çok güzel, ama kullanmanın ne kadar zor olduğunu süren bilir, süren değil hatta silen bilir, daha doğrusu silemeyen :)

Bir kere hemen uçları çıkar, ertesi gün çıkarmak zorunda kalırsınız. Asetonla tırnaklarınızı silmeye çalışırken parmak uçlarınız boyanır, çıkarmaya çalıştıkça daha bir etinizin içine işler sanki o oje. Ertesi gün de gece evde çocuğunuzun resim ödevini yapmışsınız gibi görünmesin diye yine aynı renk sürmek zorunda kalırsınız. Daha doğrusu eskiden böyleydi. Nail Trick’le tanışana kadar... Oje çıkarmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Soyuyorsunuz ve ojeden eser yok! O kadar kolay ve temiz ki! Herkese tavsiye ediyorum, vazgeçemeyeceksiniz!

İlk anlatıldığında normal bir ojeden farkı yok diye düşündüm. Ancak kullanımı çok farklı, kırmızı ojeyi her kadın sever ama sürmek için ekstra zaman ve ekstra özen ister. Ya da kuaföre gitmen gerekir, çabuk bozulur... Zamanın kısıtlı ise şeffaf renkler kullanırsın, her kıyafetime uysun dersin! Nail Trick'le tanışmadan önce ben böyle diyordum, artık kıyafetime uyan renkleri kullanabiliyorum, çıkarması mucize gibi tırnağın kenarından kaldır, çek ve bitsin… Bulaşmıyor, sıkıntı yaratmıyor üstelik ojeyi çıkarmak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı!
 
Kullanım kolaylığı dışında sağlıklı bir ürün olması sebebi ile her kadının kullanmasını tavsiye ederim.

Aydan G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder