27 Ekim 2010 Çarşamba

Hanımefendi.com'daki Nail Trick Peel Off Asetonsuz Çıkan Oje haberine hanımefendilerden yorumlar

http://www.hanimefendi.com/tirnak-cilalari-ojeler/42137-nail-trick-peel-off-su-bazli-oje-gezegendeki-en-temiz-oje-last-post.html
haberinden yorumlar:

"Ben bu ojeyi çok merak ettim arkadaşlar. Birçok blog adresinde de bu ojeyi deneyenler var ve memnunlar ama şahsen kendim de denemek isterdim."

"Limango'da indirimli satış olmuş; ama maalesef ben Limango bültenini alamadığım için göremedim. Yoksa almak isterdim. Renk kartelası çok geniş değil; ama yine de moda renkler var."

Evet Arina, çok farklı bu deneyimi keşfeden herkes çok memnun.
Kaçırdım diye üzülmeyin, web sitemizi (http://www.nailtrick.com/) ve blogumuzu (www.asetonsuzoje.blogspot.com) takip edin, gelecek kampanyalardan haberdar olun. Çok yakında tüm Private Shopping sitelerinde ;)


"Ya bu saglikli ürünleri neden pahaliya satiyorlar ya."

Biz söyleyelim Sadiye'cim:

Günlük yaşamınız pekçok tercihlerle dolu. Evden çıkarken giyeceğimiz elbiseden, ona uyacak çanta - ayakkabıyı seçmemize, öğle yemeğinde nerede ne yiyeceğimizden, hafta sonu ne yapacağımıza karar vermeye kadar herşey bizim tercihimize bağlı.  Belki şu ana kadar "oje" için çok tercih seçeneğimiz olmamıştı; ne de olsa piyasada bulabildiğimiz ürünler marka farkından dolayı fiyatları farklı olan ama aslında neredeyse biribirinin aynı formülasyonlarla üretilmiş aynı tip ojelerdi. Ortak özellikleri "alkol içerikli", "kokulu", "zararlı kimyasallar içeren", "tırnaklarınıza nefes aldırmayan", "uzun vadede tırnaklarınızı sarartan" "sağlıksız" ojeler olması ve de bir kere sürülünce bir süre o renkle yaşamaya sizi "mahkum eden" ojeler olmasıydı.  O devir artık KAPANIYOR!!!!

Artık "toksik olmayan", "bulaşmadığı için sürmesi kolay", "hızla uygulanabilip hızla kuruyan", "doğa dostu", "su bazlı", "kansorejen kimyasallar icermeyen", "tırnakların nefes almasına izin veren" "sağlıklı" ve dahası birbirinden güzel 12 zor rengi kolayca uygulayıp soyabilme imkanını sunması nedeniyle "eğlenceli" bir alternatifiniz var. Değdiğini göreceksiniz. Uyarıyoruz, Nail Trick Peel Off'un kolayca soyulabilirliği "BAĞIMLILIK YAPIYOR" !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder