7 Şubat 2011 Pazartesi

Nail Trick, Laçin Tenel'in güzellik önerilerinde

Nail Trick Soyularak Çıkan Kokusuz Oje
Aslında bu konuyu Makyaj Çantam bu yazısında uzun uzun yazmıştı. Özellikleri, nasıl soyularak çıktığı ile ilgili bilgileri orada bulabilirsiniz. Oje kokusundan rahatsız olanlar, hamileler (ben hamileliğimde şu 3T' yi içermeyenlerden kullanmıştım genelde) benim gibi minik bebeği olup kokusunun rahatsız etmesini istemeyenler için birebir.  Benim için ise kokusuz ve kolay sürüldüğü-kuruduğu için (bebekle hayatta önemli şeyler) çok başarılı. Rengi ise favori oje rengimdir, nar çiçeği.

Dün bu ojeyi sürdükten sonra hazır Niloş da uyumuşken ben de biraz yatayım dedim şükür ki uyumuşum. Kalktığımda ellerimi yastığa yapıştırdığım için bütün ojem bozulmuştu. Dert değil tabii ki hazır nasıl soyularak çıktığını merak ediyorken çıkarıp fotoğrafladım. Bu kadar kolay çıkabileceğini düşünmüyordum, fotoğraflardan siz de görebilirsiniz. 

(Trendyol' da kampanyası vardı oradan almıştım, sitelerinden de ulaşabilirsiniz.) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder