22 Eylül 2011 Perşembe

Bir oje koleksiyoncusunun günlüğü: ojevitrini.blogspot.com'dan Nail Trick Asetonsuz Oje Yorumlari

Nail Trick daha önce bloglarda gördüğüm ilginç konseptli bir oje markası. Bu ojelerin esprisi geleneksel ojelerden farklı yapıda olmaları. İçinde normal ojeleri sürdüğümüzde solunum yollarını rahatsız etmesi muhtemel olan kimyasalları içermemesi. Su bazlı yapıda olduğu için rahatsız etmemesi hedeflenmiş bu ojelerde. Aynı zamanda çıkarmak için aseton kullanmanız gerekmiyor, çünkü kenarından kaldırıp soymaya çalıştığınızda çok rahat soyulabiliyor.
Şimdi bu oje ile benim gözlemlediklerime geçelim. Ben normalde ojeyi sürdüğüm zaman en az 1 gün, ortalama 3 gün tırnağımda tutuyorum. Nail Trick ojeyi de aynı şekilde kullanmayı denedim. Sürümü muhteşem bu ojenin. Fırçasını kullanmak çok kolay, ve ojenin yapısı çok güzel. İki katta tamamen opak oluyor ve inanılmaz hızlı kuruyor. Sürdükten bir saat sonra falan soymayı denedim, ve çok rahat soyabildim. Çok eğlenceli birşey, sırf bunun için süresim geliyor :D Renk Bordeaux rengi. Şişede daha açık görünüyor ve ışıltısı çok dikkatli bakarsanız görünüyor ancak. Koyu bordo ışıltılı bir renk yani.

Ojeyi sürdüğüm ilk gün çok güzel göründü, hiçbir sorun yaşamadım. Dökülme, kendiliğinden soyulma gibi şeyler olmadı. Ancak bir gece geçtikten sonra tırnaklarımın üstünde yorgan izleri çıktığını, ve uçlarından çok hafif kavlamaya başladıklarını gördüm. Üzerinden şeffaf cila geçilerek çözülebilecek bir sorun, ancak ben soyulabilirliğini azaltmamak adına kullanmadım. Fotoğraflar bir gece sonra çekildi, fikir verebilsin diye. Soymak istediğim zaman ise ilk bir saatte soyduğum kadar rahat çıkmadığını farkettim. Birkaç tırnaktan rahat soyabildim, ancak bir tanesinde tırnak yüzeyinden de soyulma olduğunu farkedince asetonla silmeye karar verdim. Asetonla rahat silinebiliyor, o konuda endişeniz olmasın, ancak zaman geçtikçe soyulabilirliğinin azalması göz önünde bulundurulması gereken bir faktör. Bence bu oje sabah çıkarken sürüp akşam gelince değiştirmek için çok uygun bir oje
Uzun lafın kısası, soyulabilir oje konseptini çok ilginç ve kullanışlı buluyorum. Kötü kokmaması da çok büyük bir artı, özellikle hamile bayanlar ve astımı olanlar bu ojeleri araştırmalı diye düşünüyorum. Nail Trick ojelerden almak isterseniz şu websitesine bir göz atın: http://www.nailtrick.com/ Nail Trick'e denemem için bu ojeyi gönderdikleri için çok teşekkür ediyorum. :)
Unnado kampanyasından yararlanarak çok daha ucuza alabilirsiniz! %85 e varan indirimler var, 3 lu gruplar 15.5 TL, tek tek almak isterseniz 6.5 TL. https://www.unnado.com/mail/kampanyalar.php

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder