11 Ekim 2011 Salı

Sürüyorum çıkıyorum, sıkılıyorum soyuyorum :)

Yıldızlı Makyaj Blogunda Nail Trick Deneme Bir İki :)
"ayyy bu manyak bi ojee yoook yokkk oje değil bi mucize harika bişi
kelimeler bile doğru dürüst çıkm ıyo ağzımdan yawww:)
bir ojeden ne beklersiniz???
çabuk kuruması
tek katda renk vermesi
rahat sürüm
güzel görüntü
ımmmmmmmmm yani benim aradığım herşey var hatta aramadıklarımda:)
bir kere koku yok
ee sıkıldınmı çek çıksın :)
bu ojenin sloganı sürüyorum çıkıyorum , sıkılıyorum soyuyorum:) olmalı
renk güzel bir mor öğlen yemek arası bi elimde simitimi kemirirken sürülmüştür
sizler için cep tel.den resimledim:)

denemem için firmadan gönderildi, benim gibi bi oje hastasına ennnnn bi güzel hediye;) bütün oje markaları bizleri ojelere boğsalar ne güzel dilek dimi :D"

Eğlenceli yorumlar için :
http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2011/09/nail-trick-deneme-bir-iki.html


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder