21 Aralık 2011 Çarşamba

KozmoKolik'ten Nail Trick PF-601 Dark Blue Yorumlari



KozmoKolik demis ki;
"Bu güzellik bana cuma akşamı ulaştı. Dün yazmayı planlıyordum ama rahatsızlandığımdan dolayı uğraşacak halim yoktu.
Su bazlı olan bu oje çıkartırken aseton gerektirmiyor. Çıkarmak istiyorsan ucundan tutup çekerek soyuyorsun. Özellikle sürekli oje kullananların büyük kurtarıcısı bence. Çünkü bildiğiniz gibi aseton tırnaklara ve tırnak etlerine zarar veriyor. Ama bu oje kimyasal madde içermemesi nedeniyle tırnakların zarar görmesini engelleyerek nefes almasını sağlıyor.Sağlığa zararı olmadığı gibi çevreye de zararı olmaması cabası. Bana PF 601 Dark Blue olanı geldi. Rengine gerçekten bayıldım. Eğer Bu markanın hangi rengini beğendin deseler hiç düşünmeden bunu seçerdim :) Bu el güzeller güzeli anneme ait. Tırnaklarım şuan çok kısa olduğu için kendi ellerimi göstermek istemedim. Annem de sağolsun yardımcı oldu :) Aslında annemin çok güzel elleri vardır ama benim fotograf çekme yeteneğim sayesinde olabildiğince kötü göstermeyi başarmışım. Bunun için kendimi çok çok tebrik ediyorum :) Neyse konumuza geri dönelim. Oje tek katta opak oluyor fakat tırnaklarda 2 kat var.Zaten önerilen de 2 kat sürülmesi,çıkartırken kolaylık olması için. Aynı zamanda çıkartırken herhangi bir sorun yaşamamak için elinizde normal ojenizden kalıntı olmaması ve asitonun elinizden tamamen temizlenmesi gerekiyor. Elinizi bol su ve sabunla yıkadıktan sonra güzelce kurulayıp kullanırsanız oje vaad ettiklerini aynen yerine getiriyor. Çıkarma işlemi gerçekten çok zevkli :) Sırf çıkarmak için bile süresi geliyor insanın.Bunun dışında bu ojeyi kullanmak istiyorsanız suyla çok fazla haşır neşir olmamanız gerekiyor çünkü normal ojelere göre daha çabuk bozulma yaşıyorsunuz.Ojeyi taşırınca aseton ile düzeltemediğimizden görüntü kötü oluyor ve bunu bir eksi olarak görüyorum.Ama genel itibariyle ben ojeyi çok beğendim ve severek kullanıcam. Buradan ilgisi için Seçil Hanım'a çok teşekkür ediyorum."



Blogger takipcilerinin yorumlari ve diger resimler icin http://kozmookolik.blogspot.com/2011/12/nail-trick-peel-of-nail-enamel.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder