14 Eylül 2011 Çarşamba

Hangi Oje Yakismaz ki Bana'dan Nail Trick Değerlendirmesi

http://hangiojeyakismazkibana.blogspot.com/2011/04/nail-trick-degerlendirmesi.html

Daha önce Sula gibi su bazlı oje markaları hakkında pek iyi bir şey duymadığım için bir Türk markası olan Nail Trick'e karşı ön yargılıydım. İki ojesini deneme fırsatı buldum; hem kendimde test ettikten hem de arkadaşım Aslı'yı denek olarak kullandıktan sonraki izlenimlerim şöyle:

İyi yönleri:
1) Adı üstünde su bazlı. Bu konuda hassas olan bünyeler için ideal.
2) Kokusuz. Siz oje sürerken koku yüzünden şikayet eden sevgililerin veya kocaların sesini kesebilir.
3) Uçucu kimyasallar içermediğinden çevre için zararsız.
4) Sürümü tek kelime ile muhteşem. Hatta şu ana kadar denediğim ojeler içinde en iyisi bile diyebilirim.
5) Çok çabuk kuruyor, iki dakika bile sürmüyor.
6) Alt ve üst kat gereksinimi yok.
7) Tırnakta leke yapmıyor.

Kötü yönleri:
1) Eğer tırnakta boyuna çizgileriniz varsa çok belli oluyor, yine önce alt kat sürmeniz gerekiyor.
2) "Soyularak çıkartılır" kısmı ne yazık ki ilk bir saat için geçerli. Ojeyi sabah sürüp akşam çıkartmaya çalıştığımda yine asetona ihtiyacım oldu.
3) Kalıcılığı kötü. Oje öğlen uçlardan aşınma yaptı, akşama kadar bir kaç tırnakta soyulma da yaşadım. Alt ve üst kat kullanmak işe yarayabilir ama.
4) Yeteri kadar renk çeşidi yok.



Sonuç olarak bunu her türlü kimyasala alerjisi olup yine de oje sürmek isteyenlere ve oje meraklısı ufak kızları olanlara öneririm. Benim gibi çok sık oje değiştirenler için de ideal olabilir, ancak tırnakta belli bir süre kaldıktan sonra soyularak çıkartılamaması diğer ojelere olan üstünlüğünü yok ediyor.

Ojeler bana değerlendirme amaçlı gönderildi. Ödemeli gelen paketin parasını veren babama, ojeleri İzmir'e taşıyan ablama, ondan alıp Amerika'ya getiren Aslı'ya çok teşekkür ediyorum. Yarın resimler geliyor, beklemede kalın.


Here is a guest NOTD. My BFF is wearing 601 from Nail Trick, which is the first water-based polish brand of Turkey. She applied only one coat of polish, no base coat or top coat. Very lovely color, right?

Dün Nail Trick ojelerin genel bir değerlendirmesini yapmıştım, bugün de Aslı arkadaşımın tırnaklarında 601 numaralı ojeyi göstermek istiyorum:



Alt veya üst kat yok, oje ise bir kat. Renk çok güzel, öyle değil mi?



Aslı arkadaşıma burdan tekrar teşekkür etmek istiyorum. Bazen onun Zoya koleksiyonunu gördükçe içimden "Tanrım bir canavar yarattım" diyorum, ama tek suçlu ben olamam değil mi? Onun da içinde varmış demek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder