5 Ocak 2012 Perşembe

Oje Blogger'ı İrem Göker'in Nail Trick PF601-D.Blue Yorumları

Nail Trick ojeyi birçoğunuz biliyorsunuz :) Dün elime ulaştı ve hemen denedim . Rengi çok güzel ve soyması çok eğlenceli :) İlk önce okulda birkaç arkadaşıma sürdüm ve denedim . Soyulma özelliği çok iyi tabi ama soymak istemesseniz uçları zarar görebiliyor . Veya Ertesi gün tekrar asetonla silmek zorunda kalabiliyorsunuz . Ama kokmuyor olması çok güzel . Babam oje kokusundan nefret eder. Bu ojeyi söyleyince o bile çok beğendi :D (Hatta babamın tırnağında bile denedim :D ) Neyse bendeki rengi PF601 Dark Blue . Bu ojenin en güzel yanlarından biride çok çabuk kuruyor olması :) Hatta içinde kimyasal olmaması nedeniyle çocuklara da rahatlıkla sürebilir siniz . Ben birçok özelliğini beğendim şimdi sıra fotoğraflarda :)

Yazının tümü için; http://iirem.blogspot.com/2011/12/nail-trick-peel-of-oje-pf601-dark-blue.html



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder