5 Ocak 2012 Perşembe

Aswang'ın Köşesi'nde Günün Ojesi: Nail Trick PF 108-Bordeaux

Merhaba,
Bugün tamda oje sürmek için masama oturmuşken kapı çaldı ve Nail Trick ojem geldi. Diğer ojeyi kutuya attığım gibi kaptım Nail Trick i oturdum masama :) 
Bu ojeyi birkaç blogda görmüş ve çok merak etmiştim. Nihayet bugün deneme fırsatım oldu ve ben bu ojeyi çok sevdim. Hem kokusuz hemde ojeyi tırnaktan çıkarma işlemi çok eğlenceli. Hele benim gibi hergün oje değiştiren biriyseniz bu ojeye bayılacaksınız. Bütün renkleri elimde olsa keşke dedim sürerken:)
Çok çabuk kuruyor ve sürümü oldukça kolay. 2 katta tamamen kapatıcı oluyor. 12 ml lik kocaman bir şişesi var. Kullan kullan bitmez  :) Ben bu rengi çok sevdim hatta bayıldım diyebilirim..
Kimyasal madde içermediği için tırnaklar zarar görmüyor ve nefes alıyor.  Bu yönü hergün oje değiştirenler için büyük bir artı.
Eğer bu ojeyi denemediyseniz bir şans vermenizi tavsiye ederim. 
Soyum işlemini ve tırnaktaki duruşunu sizler için videoya çektim. Umarım beğenirsiniz :)

Tüm yorumlar ve fotoğraflar için;
http://aswanginkosesi.blogspot.com/2012/01/gunun-ojesi-28-nail-trick-bordeaux.html





Video için;
http://www.youtube.com/watch?v=MqC5ml5vT8g&feature=youtu.be

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder